voorstellen
Claudia Lassche-Driegen
Na 15 jaar bij verschillende accountantskantoren te hebben gewerkt (Tamek Groep Accountants & Belastingadviseurs BV te Zwartsluis, Fitacc Accountants & Belastingadviseurs BV te Lelystad en Boer & Timmerman Accountants te Staphorst) als assistent-accountant, heb ik in 2013 besloten om te gaan werken vanuit huis met een eigen onderneming. Sinds april 2017 heb ik een kantoor aan huis, van waaruit ik je nog beter van dienst kan zijn.
Na 15 jaar bij verschillende accountantskantoren te hebben gewerkt (Tamek Groep Accountants & Belastingadviseurs BV te Zwartsluis, Fitacc Accountants & Belastingadviseurs BV te Lelystad en Boer & Timmerman Accountants te Staphorst) als assistent-accountant, heb ik in 2013 besloten om te gaan werken vanuit huis met een eigen onderneming. Sinds april 2017 heb ik een kantoor aan huis, van waaruit ik je nog beter van dienst kan zijn.
Door de ervaring die ik opgedaan heb bij mijn werkgevers, heb ik gemerkt dat er een behoefte is aan een boekhouder om de hoek. Iemand die er speciaal is voor de kleine ondernemer/zzp'er. Goed bereikbaar en korte lijnen. Geen poespas en heldere taal. En uiteraard tegen een goed tarief. Ook hier draait alles om de balans.
Ook ik ben ondernemer...
Juist omdat ik zelf ook ondernemer ben, weet ik dat een onderneming niet zomaar iets is. Iedereen kan een onderneming starten, maar 10% van de starters haalt het eerste jaar niet (blijkt uit gegevens van de KvK) en gemiddeld haalt 40% de vijf jaar ook niet. Dus het is van belang om goed van start te gaan. Bovendien ben je naast ondernemer ook administrateur, marketeer en verkoper. Hou dat allemaal maar eens in balans!
Juist omdat ik zelf ook ondernemer ben, weet ik dat een onderneming niet zomaar iets is. Iedereen kan een onderneming starten, maar 10% van de starters haalt het eerste jaar niet (blijkt uit gegevens van de KvK) en gemiddeld haalt 40% de vijf jaar ook niet. Dus het is van belang om goed van start te gaan. Bovendien ben je naast ondernemer ook administrateur, marketeer en verkoper. Hou dat allemaal maar eens in balans!
Niet meer alleen....
Vanaf 1 januari 2019 is Simone van der Steeg-Arendsen bij mij in dienst. Zij helpt mij door de drukke periodes heen om er voor te zorgen dat jouw administratie op tijd verwerkt wordt en dat alle aangiften op tijd de deur uit gaan.
Samen kunnen we je nog beter van dienst zijn!
Vanaf 1 januari 2019 is Simone van der Steeg-Arendsen bij mij in dienst. Zij helpt mij door de drukke periodes heen om er voor te zorgen dat jouw administratie op tijd verwerkt wordt en dat alle aangiften op tijd de deur uit gaan.
Samen kunnen we je nog beter van dienst zijn!